Cara TERBAIK untuk rawat JERAGAT dari akar.


Saya cari punya cari, akhirnya saya jumpa cara paling berkesan nak rawat jeragat ni dari akar.

Jeragat boleh dirawat dari akar dengan hanya 3 bahan ni :


1. Glutathione


2. Hyaluronic acid (Ha)


3. Vitamin C




1) Glutathione : Ia adalah bahan semulajadi yg dihasilkan oleh hati dan ia juga boleh ditemui di dalam buah-buahan dan sayuran.

Fungsi utama Glutathione ini adalah untuk merawat jeragat dari dalam iaitu dari akar. Ia juga menghilangkan jeragat dari dalam supaya ia tidak muncul di wajah kita lagi.


2) Hyaluronic acid (Ha) : Ia juga adalah bahan yang penting untuk masalah jeragat, ia berfungsi untuk mencegah jeragat dari merebak dari luar. Bila kita dah rawat jeragat dari dalam, dari luar juga kita perlu cegah kan?

HA ini juga dapat mengunci kelembapan pada wajah agar ia tidak akan merebak secara ekstrim.


2) Vitamin C : Ini adalah bahan yang terakhir yang kita perlukan untuk mendapatkan wajah yang bebas daripada Jeragat. 

Bila kita dah rawat jeragat daripada luar & dalam dengan Glutathione & HA tadi kita memerlukan Vitamin C untuk membantu menggantikan sel-sel kulit lama kepada sel-sel kulit baru.

*****

AMARAN : Ketiga-tiga bahan ini jika diambil dengan dos berlebihan daripada apa yang di tetapkan oleh Kementerian Kesiahatan Malaysia (KKM) boleh memudarat kesihatan & wajah.

*****


Kat mana pulak nak dapatkan ketiga-tiga bahan ni??

Saya dah cuba cari 3 bahan ni kat GUARDIAN, memang ada 3 bahan ni kat Guardian tapi harganya amat mahal. Harga ketiga-tiga bahan ni Hampir RM450!

Glutathione = RM224.98

Hyaluronic Acid (HA) = RM98.78

Vitamin C = RM89.98

Saya puas cari kat tempat-tempat lain untuk dapatkan 3 bahan ni dengan harga yg lebih murah. Akhirnya saya jumpa 1 syarikat yang telah menggabungkan ketiga-tiga bahan ini dalam 1 formula.

Yang paling penting formula ini telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) & diiktiraf halal oleh JAKIM.  Harga pon memang jauh lebih murah daripada beli ketiga-tiga bahan ini secara berasingan.


Nak tahu apa formulanya...??


Ia diberi nama Glutacaps. Ini gambarnya.


Ini rupa botol Glutacaps.



Ini bahan-bahan dalam Glutacaps. Glutathione, Hyaluronic acid, Ascorbic acid (Vitamin C).

INI 3 SEBAB YANG MEMBUATKAN SAYA YAKIN UNTUK CUBA GLUTACAPS.


1. Glutacaps telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).



2. Glutacaps telah disahkan HALAL oleh JAKIM.



3. Banyak testimoni yang kata berkesan guna Glutacaps ni.

DISCLAIMERS : Result maybe vary from person to person.

*****


Ini apa yang terjadi kepada isteri saya selepas menggunakan Glutacaps selama sebulan.


Minggu 1 : Saya tengok tak banyak beza pon, jeragat still ada. Cuma apa yang saya nampak wajah dia nampak lebih bermaya dari sebelum ni.

Sebelum ni memang nampak kusam.

Minggu 2 : Minggu kedua ni saya pelik sikit. Isteri saya balik dari kerja dia kata kawan2 kat office ramai yg tegur kata wajah dia nampak makin cerah.

Saya pon perasan sebenarnya, cuma saja tak bagitau dia. hehe

Minggu 3 : Saya tengok dia happy sangat tengok wajah dia makin berseri. Jeragat yg dulu penuh kat muka tu dah berkurang.

Walaupon jeragat still ada sikit2, tapi itu pon dah buat dia happy.

Minggu 4 : Isteri saya memang berbeza sangat sekarang. Wajah dia memang dah tak ada jeragat tau, berseri je wajah dia. Dah macam artis  tau.

Dia pon ada cakap tak akan berhenti ambil Glutacaps ni.

*****


Saya memang sangat rekemen Glutacaps ni sebab : 

1. Saya memang dah kaji betul2 sebelum consume produk2 macam ni. Saya nak pastikan kesihatan & keselamat saya terjamin bila consume produk ini.


2. Saya dah tengok sendiri perubahan pada wajah isteri saya. Wajah isteri saya semakin licin dan jeragat semua dah hilang.


Korang kalau betul nak dapatkan Glutab, ini adalah masa yang sangat tepat, saya dah deal baik punya dengan syarikat Glutab ni.


ISTIMEWA HARI INI SAHAJA...!!

Di sebabkan korang dah baca blog ini sampai habis korang layak dapat semua ni.

*Tertakhluk kepada pakej yang dipilih.


DISKAUN 40%.
+
FREE GIFT : Face Mist.
+
FREE GIFT : Crystal Soap.


Tapi kena cepat tau, Sebelum tawaran ini tamat!

Tawaran ini hanya khas untuk 55 orang terawal pada hari ini sahaja!

Tawaran ini akan tamat pada : 


(5 NOVEMBER 2019)

JAM 11.45 MLM HARI INI..!!

Nak tahu macam mana nak dapatkan tawaran ni?


(KLIK BUTANG DI BAWAH INI UNTUK CLAIM HARGA DISKAUN👇)



*Nota kaki : Butang di atas ini adalah link ke website rasmi Glutacaps. Klik sekarang untuk dapatkan Diskaun Sebanyak 40%!