Isteri saya berjaya hilangkan Jeragat di wajah tanpa sebarang Rawatan & Set Skincare. Ini apa yang Saya Lakukan



Hi...

Saya Hafizi, tapi orang semua panggil saya Cikgu Jie sebab saya seorang tenaga penggajar.

Saya dah berumah tangga hampir 7 tahun. Anak pun ada 3 orang dah. Alhamdulillah...

Ok, maafkan saya sebab banyak cerita hal peribadi saya pulak.hehe
.
Kita berbalik kepada kisah isteri saya ye.

Dia ni ada masalah Jeragat kat wajah hampir 2 tahun dah, Jeragat dia mula naik sejak dia mengandungkan anak bongsu kami.

Wajah dia dah tak macam dulu dah, kadang2 tengok dia tu macam hantu kak limah pon ada. huhu.

Bila dia pakai foundation tu nampak macam bercapok sikit. Kadang2 memang saya perli dia pon "Hantu Kak Limah".😂
.
Sampai ada satu masa tu  Isteri saya marah saya balik sambil menangis.

"Abang asik kutuk2 saya je, tau la saya dah tak cantik!" ðŸ˜¡

Saya pon terkedu seketika, maknanya dia amik hati selama ini saya dok perli2 dia?

Saya tak ada niat pon, pada saya itu hanya gurauan, tapi pada dia tak. hurm...😢
.
Saya kesian tengok dia hari asik mengeluh je pasal muka dia yg penuh dengan jeragat kan. Saya pon mulakan kajian macam mana nak bagi hilang Jeragat ni.

First memang saya search internet macam mana nak hilangkan Jeragat ni.
.

Ini hasil kajian saya...


Jeragat sebenarnya bukan di lapisan luar muka kita, ia sebenarnya mempunyai akar sehingga ke lapisan bawah kulit. Boleh rujuk gambar di atas.

Sebab tu la kalau guna set-set skincare ni jeragat tak hilang, tapi lama-lama dia muncul balik. Ini sebab akar jeragat itu sendiri masih ada dalam kulit kita ni.

Itu jugaklah kesilapan bini saya, dia guna macam2 set skin carerawatan2 kat spa, tapi semuanya tak mendatangkan Hasil.
.

So, macam mana nak hilangkan jeragat terus supaya ia tak muncul semula?


Jadi langkah pertama untuk hilangkan Jeragat :

PERTAMA Rawat Jeragat dari dalam (dari akar)

Bukan guna Skin Care.
Bukan buat rawatan2 kat spa.
.
Soalnya sekarang, macam mana nak Rawat dari akar ?
Ada cara ke ?

Good news ! Ada cara.

Ini cara yang saya jumpa.
Dan saya suruh isteri saya buat.

Jeragat Isteri saya Hilang dengan cepat lepas guna cara ni.
.

KLIK SINI UNTUK TAHU CARANYA.